Audyt linkowania to analiza wszystkich odnośników zewnętrznych, które prowadzą do strony. Usługa wskaże nam elementy witryny wymagające poprawy i nakieruje nas na strategię, która zwiększy jej ruch organiczny.
U kogo sprawdzi się analiza tego typu?
Audyt linków to idealna opcja dla stron i sklepów internetowych, które prowadzą działania w zakresie pozycjonowania i optymalizacji. Ponadto, usługa dedykowana jest osobom, które chcą z wyprzedzeniem planować kolejne działania i kontrolować swoje postępy na tle konkurencji.
Zakres
Audyt linkowania.
Zakres
Audyt Linkowania.
Profesjonalnie przeprowadzony audyt linków jest złożonym procesem, które obejmuje przede wszystkim:
Ocenę jakości istniejących linków zewnętrznych
Ocenę szybkości przyrostu lub spadku liczby odnośników
Analizę profilu linków; w tym również tematykę witryn linkujących oraz chmurę anchorów
Ocenę pozycji firmy na tle konkurencji
Aktualizację strategii linkowania
Badania nad szkodliwością profilu linków
Przygotowanie narzędzia do zgłaszania niechcianych linków (tzw. Disavow), ewentualnie również oczyszczenia profilu linków