Audyt linków

Audyt linków.

Audyt linkowania to analiza wszystkich odnośników zewnętrznych, które prowadzą do strony. Usługa wskaże nam elementy witryny wymagające poprawy i nakieruje nas na strategię, która zwiększy jej ruch organiczny.

U kogo sprawdzi się analiza tego typu?

Audyt linków to idealna opcja dla stron i sklepów internetowych, które prowadzą działania w zakresie pozycjonowania i optymalizacji. Ponadto, usługa dedykowana jest osobom, które chcą z wyprzedzeniem planować kolejne działania i kontrolować swoje postępy na tle konkurencji.

Zakres

Audyt linkowania.

Zakres

Audyt Linkowania.

Profesjonalnie przeprowadzony audyt linków jest złożonym procesem, które obejmuje przede wszystkim:

  • Ocenę jakości istniejących linków zewnętrznych
  • Ocenę szybkości przyrostu lub spadku liczby odnośników
  • Analizę profilu linków; w tym również tematykę witryn linkujących oraz chmurę anchorów
  • Ocenę pozycji firmy na tle konkurencji
  • Aktualizację strategii linkowania
  • Badania nad szkodliwością profilu linków
  • Przygotowanie narzędzia do zgłaszania niechcianych linków (tzw. Disavow), ewentualnie również oczyszczenia profilu linków

Chcesz się dowiedzieć więcej?