Audyt SEO.
Audyt SEO.
Działania SEO nie polegają jedynie na pozycjonowaniu. Bardzo istotnym etapem okazuje się przeprowadzenie audytu, bez którego dalsze kroki nie przyniosą oczekiwanych rezultatów.
Czym jest Audyt SEO?
Audyt SEO to nic innego, jak szczegółowy przegląd strony internetowej. Analiza sprawdza parametry techniczne, wskazuje ewentualne błędy i elementy witryny, które wymagają poprawy.
Działanie to rozpatruje domenę pod kątem, pod jakim robią to wyszukiwarki – to właśnie dlatego jest tak skuteczne i ma realny wpływ na pozycjonowanie. Wraz z oceną strony internetowej dostajemy też wskazówki dotyczące jej prowadzenia.
Audyt SEO sugeruje nam rozwiązania, które należy wdrożyć aby długofalowe działania w zakresie pozycjonowania przyniosły oczekiwane rezultaty.
Zamów bezpłatną wycenę!
Zalety Audytu SEO
Przeprowadzenie szczegółowej analizy strony internetowej niesie za sobą szereg korzyści. Audyt znacząco wpływa na funkcjonowanie witryny i sprawia, że trafia ona do szerszego grona internautów.
Wydajność strony
Analiza techniczna oblicza ilość zapytań kierowanych do baz danych i sprawdza czy nie są obciążające dla komputera. Ponadto, wskazuje czas ładowania konkretnych treści.
Wysoka pozycja wyszukiwania
Audyt podpowiada frazy, które są kluczowe do skutecznego zoptymalizowania strony. Eksperci zajmujący się SEO wskazują z kolei te najbardziej wartościowe i umieszczają je w konkretnych tekstach czy podstronach.
Popularność witryny
Dobrze zoptymalizowana strona przyciąga użytkowników jak magnes. Po zastosowaniu się do wskazówek jakie daje nam audyt jesteśmy w stanie znacznie podnieść jakość strony i sprawić, że będzie ona przyjazna dla internautów.
Jak wygląda audyt SEO
z SEO-Move?
Jak wygląda Audyt SEO
w SEO-Move?
1
Kontrola parametrów witryny
2
Przegląd wszystkich słów kluczowych
3
Widoczność fraz kluczowych
4
Audyt strony głównej i wszystkich podstron
5
Zapoznanie się ze strategią konkurencji
6
Linkowanie
7
Działania w zakresie Social mediów
Wykorzystywane narzędzia:
Korzystamy jedynie ze sprawdzonych narzędzi analitycznych. Audyt SEO opieramy między innymi na Google Analysis, Google Search Console, Majestic oraz Ahrefs.
Kiedy warto zrobić Audyt SEO?
Audyt SEO należy przeprowadzić przed rozpoczęciem prac nad pozycjonowaniem strony internetowej. Analiza tego typu znacznie ułatwia cały proces i sprawia, że jest on skuteczniejszy. Warto pamiętać o niej również przy wprowadzaniu zmian do witryny.
Audyt wykonywany okresowo będzie z kolei najlepszą odpowiedzią na pytania dotyczące stanu domeny oraz ewentualnych przyczyn spadku w rankingu wyszukiwania.