FAQ.
FAQ.
Koszty pozycjonowania zależy od wielu czynników. Bierzemy pod uwagę przede wszystkim historię domeny, wielkość i jakość techniczną strony. Nie bez znaczenia jest również branża, w której działa firma.
Cenę ustalamy indywidualnie z klientami. Dopasowujemy ją również do możliwości finansowych naszych klientów i dobieramy zakres działań stosownie do ich potrzeb.
Zoptymalizowane treści mają ogromny wpływ na pozycje strony w rankingu wyszukiwarek. Bez względu na typ tekstu musimy dbać o to aby przyciągał uwagę potencjalnych klientów, pozytywnie przedstawiał oferowane usługi czy towary i spełniał wytyczne Google.
Doświadczenie wszystkich korzyści, które daje nam SEO jest niemożliwe bez profesjonalnego copywritingu.
Płatność odbywa się drogą elektroniczną. Po wykonanym zleceniu lub po upływie okresu rozliczeniowego wysyłamy do naszych klientów fakturę za nasze usługi.
Pozostajemy do Twoich usług przez cały okres współpracy.
Możesz skontaktować się z nami na wiele różnych sposób – tylko od Ciebie zależy jaką formę preferujesz. W zakładce „Kontakt” znajdziesz nasz adres mailowy oraz numer telefonu. Możesz też wysłać wiadomość w formularzu dostępnym na naszej stronie internetowej.
Na bieżąco odpowiadamy na wszystkie pytania i służymy pomocą o każdej porze.
Wszelkie działania z zakresu pozycjonowania należy rozpocząć od audytu SEO, który wskaże obszary witryny wymagające poprawy. Ponadto odpowie na pytania dotyczące ruchu organicznego na stronie oraz nakieruje na odpowiednią strategię optymalizacji.
Analiza techniczna wskaże też problemy natury informatycznej.
Masz pytania?
Napisz.