Pozycjonowanie stron to zbiór działań, które mają na celu umieszczenie strony internetowej na możliwie najwyższym miejscu w rankingu wyszukiwania. Proces jest dość złożony i wymaga profesjonalnego podejścia już na początkowych etapach pracy.
U kogo sprawdzi się pozycjonowanie?
U wszystkich! Pozycjonowanie stanowi wspaniałą promocję firmy, która pozwala nawet małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie.
Działania SEO z tego zakresu okażą się niezwykle skuteczne w przypadku:
Sklepów internetowych
Portali z ogłoszeniami
Blogów
Porównywarek cen lub usług
Jakie są zalety pozycjonowania?
Możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców
Precyzyjne dobieranie i umieszczanie słów kluczowychpoprawia widoczność naszej strony, przez co możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Pozycjonowanie umożliwia nam też dodawanie fraz, które są wyszukiwanie przez internautów na całym świecie.
Zwiększenie zysków
Duża liczba klientów oznacza większe przychody z prowadzenia działalności.
Okazuje się, że inwestycja w działania SEO opłaca się w każdym przypadku.
Brand Design
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania ma realny wpływ na zaufanie, jakim użytkownicy darzą konkretną witrynę.
Tworzenie jakościowych treści wpływa z kolei pozytywnie na wizerunek firmy.
Czynniki wpływające na
pozycję w wyszukiwarce:
Czynniki wpływające na
pozycję w wyszukiwarce:
Tytuł strony
Opis meta
Ilość tekstu w witrynie
Użyteczność treści i obecność słów kluczowych
Częste aktualizacje zawartości
Parametry techniczne witryny
Kiedy pojawiają się efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie toskomplikowany i złożony proces, na którego efekty trzeba poczekać. Rezultaty widoczne są zazwyczaj dopiero po kilku miesiącach.
Efekty pozycjonowania – czego się spodziewać?
Wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania
Wzrost liczby słów kluczowych
Większa liczba osób odwiedzających witrynę
Koszt
pozycjonowania
Koszt
pozycjonowania
Cena, jaką zapłacimy za pozycjonowanie zależy od wielu czynników (w tym historii i wielkości domeny) i ustalana jest indywidualnie z klientem.