Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron.

ABC pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron to zbiór działań, które mają na celu umieszczenie strony internetowej na możliwie najwyższym miejscu w rankingu wyszukiwania. Proces jest dość złożony i wymaga profesjonalnego podejścia już na początkowych etapach pracy.

U kogo sprawdzi się pozycjonowanie?

U wszystkich! Pozycjonowanie stanowi wspaniałą promocję firmy, która pozwala nawet małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie.

Działania SEO z tego zakresu okażą się niezwykle skuteczne w przypadku:

  • Sklepów internetowych
  • Portali z ogłoszeniami
  • Blogów
  • Porównywarek cen lub usług

Jakie są zalety pozycjonowania?

Możliwość dotarcia do szerszej grupy odbiorców

Precyzyjne dobieranie i umieszczanie słów kluczowych poprawia widoczność naszej strony, przez co możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Pozycjonowanie umożliwia nam też dodawanie fraz, które są wyszukiwanie przez internautów na całym świecie.

Zwiększenie zysków

Duża liczba klientów oznacza większe przychody z prowadzenia działalności.

Okazuje się, że inwestycja w działania SEO opłaca się w każdym przypadku.

Brand Design

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania ma realny wpływ na zaufanie, jakim użytkownicy darzą konkretną witrynę.

Tworzenie jakościowych treści wpływa z kolei pozytywnie na wizerunek firmy.

Czynniki wpływające na

pozycję w wyszukiwarce:

Czynniki wpływające na

pozycję w wyszukiwarce:

Tytuł strony

Opis meta

Ilość tekstu
w witrynie

Użyteczność treści
i obecność słów kluczowych

Częste aktualizacje zawartości

Parametry techniczne witryny

Kiedy pojawiają się efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie to skomplikowany i złożony proces, na którego efekty trzeba poczekać. Rezultaty widoczne są zazwyczaj dopiero po kilku miesiącach.

Efekty pozycjonowania – czego się spodziewać?

  • Wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania
  • Wzrost liczby słów kluczowych
  • Większa liczba osób odwiedzających witrynę

Koszt

pozycjonowania

Koszt

pozycjonowania

Cena, jaką zapłacimy za pozycjonowanie zależy od wielu czynników (w tym historii i wielkości domeny) i ustalana jest indywidualnie z klientem.

Chcesz się dowiedzieć więcej?